Guldkonfirmander samlet i Højrup Kirke
Lørdag den 25. april var årgang 1976 fra Arnum Centralskole samlet i Højrup Kirke til guldkonfirmation.
23 af de oprindelige 33 elever kunne deltage, og også klasselærerne fra dengang var med.
Annonce

Sjovt at mødes igen
Det er altid noget særligt at mødes igen efter mange år. For selv om tiden er gået, og livet har ført klassekammeraterne i mange forskellige retninger, er der stadig noget fælles at samles om.
Finn Schack fortæller:
Det var en rigtig god dag, hvor mange minder fra skoletiden blev drøftet.
Og netop minderne fyldte meget denne dag. Der blev talt om skoletiden på Arnum Centralskole, om gamle historier, lærere, klassekammerater og alt det, der hører en fælles barndom og ungdom til.
Gudstjeneste og hyggeligt samvær
Dagen begyndte med gudstjeneste i Højrup Kirke ved præst Anne Sofie Munck.
Efter gudstjenesten samledes deltagerne til god mad og hyggeligt samvær i Arrild Ferieby Restaurant.
Det blev en festlig og hyggelig dag, hvor gamle forbindelser blev genopfrisket, og hvor der var god tid til at snakke, grine og mindes.














