Borgerartikel af Pia Storm
Gåklubben kom godt fra start på Højmarken
Onsdag den 6. maj blev Højmarkens nye gåklub afholdt for allerførste gang – og det blev en dejlig formiddag i det flotte forårsvejr.
Beboere, personale og frivillige nød solen og den friske luft sammen på hyggelige gåture rundt ved Højmarken. Nogle gik med rollator, andre kom med i kørestol, og flere benyttede også lejligheden til en pause i sansehaven og ved de nye udeområder.

Sol, snak og gode stunder
Undervejs blev der både snakket, grinet og skabt mange gode øjeblikke. For flere af beboerne var det tydeligt, hvor meget det betyder at komme udenfor, mærke foråret og være sammen med andre.
Annonce

Gåklubben er dermed kommet rigtig godt fra start, og der er allerede noget at glæde sig til næste gang.

Tak til frivillige og medarbejdere
En stor tak lyder til alle frivillige og medarbejdere, som var med til at gøre dagen både hyggelig og tryg for beboerne.
På Højmarken glæder man sig allerede til næste gåklub.














