Skip to Content

Byfesten i Arnum blev en skøn weekend

13. maj 2026 af
Byfesten i Arnum blev en skøn weekend
6510NYT

Byfesten i Arnum blev en skøn weekend

Byfesten i Arnum er slut for i år. Tilbage står trætte arrangører – men også en stor glæde over en weekend med masser af aktiviteter, godt humør og flot opbakning fra både byen og omegnen.

Mette Carstensen fortæller:

Så er byfesten forbi, og vi er trætte, men det har været en skøn weekend med masser af aktiviteter.

Ifølge arrangørerne har byfesten været godt besøgt, og det glæder dem, at så mange har været med til at skabe liv og fest i byen.

Det har været godt besøgt, og det er dejligt. Vi kan jo kun skabe rammerne, så skal alle de dejlige mennesker i Arnum og omegn skabe festen.

Annonce


Seniorfrokost med fest og dans

Et af de arrangementer, der var særligt godt besøgt, var seniorfrokosten. Her var der 62 spisende gæster, og det blev ikke bare til frokost, men også til dans og fest i mange timer.

Seniorfrokosten var rigtig godt besøgt i år med 62 spisende gæster. Der blev danset og festet. Det startede kl. 12, og de sidste seniorer forlod teltet fredag aften kl. 22.30. Ret seje “gamle” vi har her i Arnum.

Stor tak til frivillige og erhvervsdrivende

En byfest kommer ikke af sig selv. Bag weekenden ligger mange timers frivilligt arbejde og en lang række store og små opgaver, der skal løses, før det hele kan lykkes.

Derfor sender arrangørerne også en stor tak til alle, der har hjulpet til.

Vi vil gerne benytte lejligheden til at sige tak til alle dem, der har givet en hånd med. Der er mange store og små opgaver, der skal løses, og så er det bare skønt, at folk støtter op om det.

Også de lokale erhvervsdrivende får en særlig tak for deres hjælp og opbakning.

Også en stor tak til de erhvervsdrivende, som hjælper med en masse opgaver. Uden alle jer kunne vi ikke klare det her.

Byfesten i Arnum blev dermed endnu en gang et eksempel på, hvad der kan lade sig gøre, når mange løfter i flok – og når en hel by og omegn bakker op.